veelgestelde vragen  over prijzen en verzendkosten 

frequently asked questions about prices and shipping costs

hieronder vind u de antwoorden 

        FAQ

find the answers below


welkom terug  in mijn kleine shop.
Verzenden binnen Europa gaat goed .
Ook buiten Europa kan ik terug versturen .
MAAR!!!! hou rekening met vertragingen ↓


Europa & Internationaal:
Verschillende landen maatregelen genomen hebben die een impact hebben op het logistieke proces. In veel landen wordt met vertraging bezorgd, maar zijn alle diensten beschikbaar. Enerzijds is het aantal vluchten en de capaciteit ervan nog zeer beperkt, anderzijds zijn we voor de leveringen afhankelijk van de situatie ter plaatse. Voor leveringen in deze landen kunnen we momenteel dus geen leveringstermijn garanderen. Uiteraard doen we er wel alles aan om uw pakjes zo snel mogelijk te leveren.

tekst uit de corona pagina van Bpost

https://news.bpost.be/nl-corona

welcome back to my little shop.
Shipping within Europe is going well.
I can also return outside of Europe.
BUT!!!! take delays into account ↓


  Europe & International:
Several countries have taken measures that have an impact on the logistics process. In many countries, delivery is delayed, but all services are available. On the one hand, the number of flights and their capacity is still very limited, on the other hand, we depend on the local situation for deliveries. For deliveries in these countries we cannot currently guarantee a delivery term. Of course we do everything we can to deliver your parcels as quickly as possible.

 

text from the corona page of Bpost

https://news.bpost.be/en-corona